aktualizacja wskazań quoty

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pon, 18 Sty 2010, 10:36:03 CET

Witam,

Czy da się zaktualizować wskazania quoty dla jednego konkretnego
użytkownika?

Na jednym systemie chyba coś się rozjechało i quota pokazuje rozbieżność
kilkaset MB dla jednego użytkownika.

Sprawdziełem findem, po całym dysku i ten użytkownik ma pliki tylko w
swoim katalogu domowym. I między "du -sh ~user" a "quota -v user" jest
wlasnie duza rozbieznosć.

Czy da się zrobić "check" tylko dla jedego konkretnego usera?
Albo czy da się zrobić aktalizację quoty "online"?

Ten dysk ma 300GB i pare milionów plików.
Reindeksacja offline trochę by trwałą, a nie mogę zobie pozwolić na zbyt
długą przerwę bo to serwer produkcyjny.

--
  Arkadiusz Rdest