Czym synchronizować katalogi?

Pon, 18 Sty 2010, 11:00:52 CET

Niby glusterfs ma służyć to tego.

Ja miałem z nim problemy w starych wersjach, teraz (2.0.9) jest już lepiej -
jeden problem jaki mam to automountowanie katalogów glusterowych przy
padzie/wstawaniu serwerów/klientów, ale zdaje się że to bardziej wina naszych
initsriptów.

Drugi problem to wydajność - jest znaczący spadek nawet gdy serwer i klient sa
na tej samej maszynie.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,