Przywiązanie klawiszy

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 23 Sty 2010, 22:19:49 CET

Witam,

Mam wybitnie denerwującą rzecz. W gnome, nie wiem jak i kiedy, zrobiło mi
się przywiązanie klawisza. Strzałka w górę daje mi wywołanie... zrzutu
ekranu :-/ Nie musze chyba mówić jak to jest denerwujące przy pracy
terminalowej. A nawet przy prostym przeglądaniu stron w przeglądarce...

Jak można namierzyć drania, gdzie to siedzi? Oczywiście, zajrzałem już do
"Skrótów klawiszowych gnome" - tam nic nie ma...