Czy da się sklonować pod Linuksem zabezpieczony dysk DVD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 3 Lip 2010, 18:22:53 CEST

Dnia sobota, 3 lipca 2010, Paweł Sikora napisał:
[...]
> poszukaj na torrencie clonedvd i anydvd firmy slysoft (to drugie jest
> dobre do kopiowania filmow z tloczonych plyt, ktore zawieraja bledne
> sektory i dane nawigacyjne w subkanalach).

Spróbowałem z AnyDVD. Efekt: stworzony obraz DVD ma identyczną sumę md5 jak
obraz zripowany na chama pod Linuksem (przez cat /dev/dvd). Wiec skoro ten
drugi po nagraniu nie jest rozpoznawany jako "oryginalna płyta", to i obraz
utworzony przez AnyDVD nie będzie. Wydaje się więc, że na płycie jest coś
jeszcze. Ech, ci Niemcy...