aplikacja .jar

Paweł Lęcznar maillistpld w gmail.com
Sob, 10 Lip 2010, 17:35:45 CEST

W dniu 10.07.2010 16:38, Grzesiek Sójka pisze:
> Super fajnie. Mam jeszcze pytanko. Czy da się nauczyć Iceweasel żeby to
> otwierał z automatu?

da się, musisz utworzyć plik /usr/bin/java_jar o zawartości

#!/bin/bash
java -jar $1

z atrybutem wykonywalności (chmod +x), przy próbie ściągnięcia pliku
*.jar Iceweasel powinien zapytać co ma zrobić z plikiem i tutaj musisz
dać "otwórz w" (lub "open with" - jak kto woli) -> przeglądaj (lub
"browse..." - jak kto woli) i wskazujesz wcześniej utworzony plik
/usr/bin/java_jar i okejujesz, u mnie tak działa, pozdrawiam