Xorg + nvidia - jak to uruchomic?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 14 Lip 2010, 14:30:56 CEST

On Tue, 13 Jul 2010, Bartosz Taudul wrote:

> http://www.nvidia.com/object/linux-display-ia32-256.35-driver.html twierdzi, że obsługa jest. (195.xx to jakiś suchar, tak w ogóle.)

No jest suchar, ale taki jest w dystrybucji :)

Ściągnąłem najnowszy ze strony nVidii, ale cośjest nie tak
:(

instalator wywala się, twierdząc że muszę mieć źródła kernela
skonfigurowane pod bieżący kernel... tylko że w kernel-src nie
ma .config :(
Ściągnąłem kernel-2.6.33.5-1.src.rpm, ale tam jest od groma configów
i nawet nie wiem który jest tym użytym akurat do kernel-2.6.33.5-1.i686

A co do propozycji stworzenia xorg.conf - no spróbuję, choć wydaje mi
się że Xy powinny potrafić wystartować bez żadnego pliku
konfiguracyjnego (tak przynajmniej zawsze było). A druga sprawa, to
widzę że w Th zamiast /etc/X11/xorg.conf jest /etc/X11/xorg.conf.d/ -
rozumiem że tam trzeba po prostu wrzucić xorg.conf?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944