Sieć w VirtualBox

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 21 Lip 2010, 19:45:46 CEST

Dnia 2010-07-21, śro o godzinie 11:04 +0200, Daniel Mróz pisze:
> odczytu
> itp.
> Dopisanie się do grupy 'proc' naprawiło problem. Trochę to dziwne,
> gdyż pliki zawierające dane interfejsów mają prawo do odczytu dla
> wszystkich.
Zaciekawiło mnie to i... (trochę nie pokolei i tylko odpowiednie
fragmenty):
$ ls -l /proc/
lrwxrwxrwx  1 root       proc  8 07-21 19:39 net -> self/net
lrwxrwxrwx  1 root       root 64 07-21 19:22 self -> 3166
dr-xr-x---  7 krystian   proc  0 07-21 19:39 3166

To co cię spotkało to pewnie efekt praw dostępu z ostatniej linijki...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl