Skrypty nie działają w tle

Krzysztof Opyrchał krzysztof_opyrchal w wp.pl
Wto, 27 Lip 2010, 20:49:38 CEST

Artur Frysiak wrote:

> Przekieruj wyjście skryptu do jakiegoś pliku.

Zdaje się, że znalazłem.

Półtora roku temu jak pisałem skrypty, to w celach testowych przy każdym
poleceniu była opcja -v (verbose). Nie przeszkadzało to w działaniu skryptu
w tle - do czasu.
Obecnie przeszkadza. Polecenia zawarte w skrypcie nie mogą się dobrać do
"ekranu" aby wyświetlić wyjście. To powodowało zwiechę.
Po usunięciu trybu verbose skrypty hulają.

Dzięki za podpowiedź z strace'm.

Pozdrawiam

Krzysztof Opyrchał