[TI] Wieszający Iceweasel-3.6.6

pH4Lk0n ph4lk0n w gmail.com
Czw, 29 Lip 2010, 11:37:19 CEST

Witam,
Mam architekturę x86_64
Zaktualizowałem iceweasel do wersji 3.6.6 z repozytorium PLD TI.
Teraz przy próbie otwarcia dowolnej strony na której znajduje się
Flash przeglądarka się wiesza bez jakiegokolwiek komunikatu.
Przejrzałem logi, konsolę i nic. Czysto.
Flasha mam w wersji 10.0 r45
Raczej nie jest to problem z Flashem bo on został bez zmian. Z resztą
i tak na x86_64 nie ma nowszej wersji.
Co więcej pod Chromem wszystko działa bez problemu.
Ktoś się z tym spotkał?
Co można z tym zrobić? Niestety potrzebuję iceweasel do pracy i nie
mogę się całkiem przesiąść na Chrome.
Pozdrawiam
  Mariusz

| pH4Lk0n - falkon w spacja.com     |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."