Re: [TI] Wieszający Iceweasel-3.6.6

pH4Lk0n ph4lk0n w gmail.com
Czw, 29 Lip 2010, 12:50:22 CEST

No cóż. Po prostu kocham takie akcje, a Adobe już nie pierwszy raz nam
coś takiego zgotowało.
Całe szczęście że jest jeszcze archiwum pakietów, to jest jak wrócić
do poprzedniej wersji.
Próbowałem wcześniej to samemu skompilować, ale nie wiedzieć czemu za
każdym razem mi się kompilacja wywala.
Pozdrawiam
  Mariusz