NFS

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Czw, 29 Lip 2010, 16:26:36 CEST

Witam,

Mam problem z NFSem. Do tej pory jakoś działał. Słowo jakoś oznacza, że
generalnie po starcie serwera trzeba było zrobić
/etc/rc.d/init.d/nfs restart
i potem to już wszystko cacy. Jak się tego nie zrobiło to komenda
mount srv:/dir /dir po prostu stała i nic się nie działo. Ostatnio
zrobiłem upgrade z kernel-2.6.28.10-3.i686 na kernel-2.6.33.5-1.i686 i
teraz mount stoi nie zależnie od tego co zrobię. w logach nic. Jest
jakieś _aktualne_ howto jak odpalić NFSa?? Ewentualnie gdzie szukać
przyczyny?? Co do wersji NFSa to jest mi wszystko jedno, byle by chodziło.

PS. Nie mam portmapa bo z portmapem też coś się kszaczyło.