openvpn i uruchamianie skryptow

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Wto, 1 Cze 2010, 10:19:43 CEST

Dnia wtorek 01 czerwiec 2010 o 10:06:42 Paweł Muszynski napisał(a):

> Spróbuj bez cudzysłowiów i do skryptu, w którym wpiszesz sobie to ifup tun0
>
> Swoją drogą - OpenVPN nie podnosi Ci sam interfejsu?

podnosi, ale to mi jest potrzebne do dodania rutingu do kilku innych tabel,
oprócz głównej tabeli rutingu main.
W większości przypadków użytkowników OpenVPN sytuacja którą opisuje nie
występuje, ponieważ nie ma potrzeby stosować kilku tabel rutingu, ja niestety
mam dwa łącza, na których są adresy IP które dostałem od providera i tylko
przez te bramy przechodzi ruch dla tych adresów. W związku z tym muszę
uzupełnić dodatkowe tabele o ruting do sieci VPN inaczej nie mam łączności z
tymi adresami.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo