Ti na TH/3.0 zamienić

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Wto, 1 Cze 2010, 18:59:24 CEST

On Tue, 01 Jun 2010, Pawel Kwiatkowski wrote:

> Nigdy takiego fikołka nie robiłem, ale myślę, że zmiana źródeł w
> konfiguracji poldka wystarczy. Ponadto możesz zrobić upgrade wszystkiego
> co się rusza. Ti ZTCW ma starsze wersje pakietów więc w tą stronę nie
> powinno być większego kłopotu.

Potencjalny problem może być taki na przykład, że te same wersje
pakietów w Th są skompilowane z nowszym openssl niż Ti. Wtedy poldek
będzie się psuł o niespełnione zależności:

będzie chciał upgradeować openssl 0.9 -> 1, ale nie będzie mógł, bo
będzie go trzymał foo-1.1-3, który w Ti wymaga openssl-0.9 a w Th
openssl-1. A po zależnościach poldek go nie pociągnie, bo przecież
masz zainstalowane to samo EVR. Rozwiązaniem będzie:
  install foo --reinstall
ale to już trzeba kombinować ręcznie.

Może jakieś poldek> cd installed; install * --reinstall ? Coś w tym
kierunku musisz kombinować.

A może dałoby się zaimplementować w poldku tryb, powiedzmy
“distro-change” który będzie sprawiał, że pakiety w repo z tym samym
EVR co zainstalowany pakiet będzie rozpoznawany przez poldka jako
nowszy?

--
Pozdrawiam,
Paweł