RescueCD vs. Th a Intel Ethernet Pro 100...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pią, 18 Cze 2010, 16:53:53 CEST

Przy pomocy RescueCD (2.97) zainstalowałem sobie Th na takiej fajnej
maszynce - Bull Express5800/120Md.
Ma to kartę sieciową, jak zeznaje lspci:
Intel Corporation 82557/8/9/0/1 Ethernet Pro 100 (rev 08).
Przez Rescue pięknie znalezioną i uruchomioną (na module e100).
No i teraz zonk.
Na Th za cholerę nie chce mi wstać sieć... :/
Moduł się ładuje (e100).
Ale przy uruchamianiu skryptu startowego sieci (np.:service network start...)
Przez jakiś czas wisi wszystko, potem ożywa ale sieci nie ma...
Różne są kernele, w aktualnym Th: kernel-2.6.33.5-1.i686
w tymże Rescue: kernel-rescuecd   2.6.28.7-1
Ale coś by się popsuło w obsłudze tej karty w między czasie czy jak?...
Czy ta sztuka taka wrażliwa?...
Wsadziłem jakiegoś zmurszałego Realteka (moduł 8139too) i hula, a na
wspaniałym Intelu ni cholery...
Ki czort?...

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Miłość to talia kart, w której wszyscy oszukują: mężczyźni, by
: wygrać, kobiety, by nie przegrać.
: Alfred Hitchcock