kmail i gpg

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2010, 11:43:54 CEST

witam.

ostatnio zachciało mi się podpisywać listy kluczem gpg.
zainstalowałem gpg2
wygenerowałem klucz gpg2 --gen-key
dałem też pełne zaufanie dla tego klucza.

uruchomiłem kmail, wszedłem do konfiguracji kluczy i chciałem wybrać klucz do
podpisywania i się okazało, że kmail widzi ten klucz ale ikona jest ze znakiem
zapytania, wiec uważa, że ten klucz jest nieprawidłowy.

czy może wiecie jaki jest powód?
przy próbie podpisania jest komunikat, że kmail nie znalazł prawidłowych
kluczy dla tej tożsamości.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo