RescueCD vs. Th a Intel Ethernet Pro 100...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Wto, 22 Cze 2010, 10:46:35 CEST

Dnia piątek, 18 czerwca 2010, Pepe napisał:

> Pobierz plik
> http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/*checkout*/rc-scripts/tags/0.4.3.3
>/firmware-loader.sh?rev=11563 i umieść w katalogu /lib/firmware/ a Twój
> problem się rozwiąże.

Hmmm...
No się nie rozwiązał...
I raczej to nie rozwiąże sprawy bo ten skrypt uruchamia się tylko jak jest
ustawiona zmienna VSERWER...
A ja tego nie używam...
Co innego może da się z tym zrobić?!?...

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Czy się świat wiele zmieni jeśli z młodych gniewnych wyrosną starzy
: wkurwieni?
: Jonasz Kofta