RescueCD vs. Th a Intel Ethernet Pro 100...

Pepe pepe w kamol.net
Śro, 23 Cze 2010, 10:28:02 CEST

Dnia 2010-06-23, o godz. 09:43:56
Grzegorz Pietrzak <grzes w artikon.pl> napisał(a):

> No już nawet wiem co...
> Jeszcze /lib/firmware/firmware-loader.sh musi mieć prawo do
> uruchamiania... Bynajmniej działa.
> Wielkie dzięki...

No tak zapomniałem o prawach do tego pliku ;)

> Jeszcze tylko teraz pytanie za 100pkt.
> Dlaczego tego skryptu nie ma w jakiejś paczce skoro jest używane w rc
> skryptach?...
> Nie musi być? Może czasami nie powinno być?
> Bo właściwie w rc.sysinit jest sprawdzanie czy jest...

Tak naprawdę to ten plik powinien być i do tego znajduje się w źródłach
rc-scripts.

Dodatkowo jest błąd związany z START_UDEV bo musi być zawsze ustawione
na "yes" mimo że go nie posiadamy.

Trzeba będzie zgłosić na devel@ :)

Pozdrawiam.

--