Jak się podpiąć do sieci w takiej sytuacji?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 2 Mar 2010, 08:33:12 CET

Dnia poniedziałek, 1 marca 2010, Wieslaw Kierbedz napisał:
> W dniu 28.02.2010 14:02, Łukasz Maśko anonsuje::
>
> W win ustaw udostępnianie, jak już napisałem, tylko jako lokalne wskazać
> trzeba pan.
> I sparować potem musisz urządzenia.
> Guglnij jak.

Z parowaniem nie ma sprawy, dawno zrobione. Problem w tym, że jak wybieram
udostępnianie połączenia przez komórkę, to w opcjach nie mam sieci
bluetooth, a jednie ethernet i WiFi. Dlatego nie mogę sobie z tym fantem
poradzić.

Ale przyszło mi do głowy, że można sprawdzić, czy nie dałoby się podpiąć w
takim przypadku bezpośrednio pod PAN telefonu komórkowego (też ma BT).
Wątpię, bo wydaje mi się, że będzie problem np. z adresem po DHCP, do tego
wtedy telefon jest sterowany z komputera jak modem, ale mimo to spróbuję.