netbook?

Adam Skuciński askucins w gmail.com
Sob, 6 Mar 2010, 10:32:15 CET

2010/3/5 Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl>:

> Polecacie jakieś Linuksolubne netbooki? Wymogów konkretnych nie ma - po prostu
> ciekawy sprzęt z dużą dozą możliwości.

Zależy co rozumiesz przez "ciekawy"  ;) ja od ponad roku mam PLD
Th+ready zainstalowane i używane na Asus EEE PC 1000H - i w zasadzie
wszystko działa, czyli "ciekawych wyzwań" brak (rzeczy typu dodatkowe
klawisze, wifi, skalowanie itp. ) - kiedyś już na liście komuś o tym
pisałem bardziej szczegółowo. No jest jedna rzecz, którą po kilku
nieudanych próbach nie działa - usypianie na dysk (tzn. s2ram działa
jak trzeba, natomiast s2disk - usypiać to usypia, ale ma problemy ze
wstaniem - to znaczy wybudza laptopa tak jak gdyby to był normalny
start. Nie jest to dla mnie krytyczna funkcjonalność, więc jakoś
specjalnie nie drążyłem tematu, choć jakby ktoś miał po ręką
sprawdzoną i działającą konfigurację, to chętnie bym skorzystał :)

Adam