netbook?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 8 Mar 2010, 09:48:40 CET

Dnia poniedziałek, 8 marca 2010, Wojciech Błaszkowski napisał:

> Samsung NC10, Acer D250.
> Możesz modem wsadzić do netbooka.

Ja jeszcze dodam to czego sam używam, czyli Dell D430. Już nie produkują,
ale przestali niedawno i można jeszcze kupić, jeśli nie nowe, to w dobrym
stanie. Modem wbudowany (opcjonalny) w środku, złącze PCMCIA z możliwością
wykorzystania kart Express Card przz przejściówkę. Bateria trzyma do 5
godzin (przy wyłączonym WiFi/BT/GPRS). Waga ok.1.3kg.