netbook?

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 8 Mar 2010, 12:21:35 CET

On Mon, 8 Mar 2010, Pawel Dlugosz wrote:
> Z drugiej strony to jak większa bateria ma zajmować mniej miejsca? Nie
> bardzo rozumiem, gdzieś coś musi wystawać. To chyba oczywiste.

Chodzi tylko o to _gdzie_ ta bateria wystaje. Standardowym rozwiązaniem
jest dłuższa bateria z tyłu laptopa. Zwykle nikomu to nie przeszkadza.
Tutaj jest to "przedłużka" z przodu, przed klawiaturą. Jak dla mnie -
bardzo niewygodne...

> To też żadna tajemnica. Baterie się wymienia i tyle. Tak samo w zegarku
> i w samochodzie.

e-e.
Chodzi o porównanie z laptopami innych firm. Tutaj jest _dużo_ gorzej...