netbook?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 8 Mar 2010, 13:02:22 CET

Dnia poniedziałek, 8 marca 2010, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz napisał:

> Z ciekawości - jaki jest twój "use case" dla s2disk na X60? Mój w S3
> trzyma tydzień, a standardowe kilka do kilkunastu godzin w plecaku czy
> bagażniku to jakieś śmieszne 2-5% poniżej pełnej baterii po wybudzeniu.
> W takiej sytuacji s2disk uznałem za niepotrzebne i nawet nie próbowałem
> uruchamiać.

Ja ostatnio właściwie też używam tylko suspendu do pamięci. Policzyłem, że
godzina uśpienia zżera jakieś 0.5% pojemności akumulatora, więc rzeczywiście
nie opłaca się hibernować (sama operacja hibernacji zżera więcej prądu niż
te 0.5%). Ale hibernację mam skonfigurowaną bo się jednak czasami przydaje.
Aha, inny komputer: Dell D430 :-)