Jaki serwer Jabbera?

Piotr Zamojski zapalniczka w gmail.com
Pon, 8 Mar 2010, 16:14:24 CET

> Chcę postawić malutki serwer dla pojedynczych użytkowników z wyjściem na
> świat (inne serwery). Możecie doradzić, który z dostępnych w PLD sprawia
> najmniej problemów i jest w miarę łatwy do postawienia?
>
> Kiedyś używałem jabberd i jabberd2, ale mam wrażenie że nie są już
> rozwijane. Co zostaje, ejabberd?

Dokładnie tak, kiedyś postawiłem na jabberd2 i to co pamietam na
poczatku byly problemy, ale to raczej wynikalo z mojej niewiedzy, na
szczescie po poprawnym skonfigurowaniu całosc stala stabilnie dosc
dlugo. Przenosilem serwerek na inna maszyne i postanowilem zmienic
silnik na ejabberd. Przekonwertowanie bazy userow sie powiodlo, i
calosc rowniez dziala stabilnie od jakiegos roku, z takim dodatkiem
jak transporter gg.