Lenovo u350 i dźwięk

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Wto, 9 Mar 2010, 08:32:50 CET

Dnia wtorek 09 marzec 2010 o 08:21:12 Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia poniedziałek, 8 marca 2010, Przemysław Zając napisał:
> [...]
>
> Nie masz jakiejś opcji w alsamixer, która się automagicznie przełącza przy
> usypianiu? Sprawdź jeszcze raz, czy "rozwiązanie" jest powtarzalne.

Właśnie przetestowałem i zauważyłem taką rzecz.
Gra mi na głośnikach zewnętrznych po wybudzeniu, kliknę na laptopie wycisz
albo na kmix wycisz "Master" i po odkliknięciu wyciszenia już zewnętrznych
głośników nie ma. Usypiam, wybudzam zewnętrzne głośniki już są.
W alsamixerze nie ma żadnych opcji które by się zaznaczały bądź odznaczały.

Pozdrawiam
Przemysław Zając
--
JID: zajac w jabber.org