postfix - spam

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 10 Mar 2010, 23:07:32 CET

Osóbka znana jako Arkadiusz Rdest, wystukała:

> i prawidlo ze przyjmuje.
> chcesz odrzucac poprawne zwrotki, za to mozna trafic na RBL'e :)

Eeee, źle się wyraziłem chyba. Jak nie ma usera w danej domenie (lokalnej),
to już powinno to chyba dać 550 w sesji smtp w okolicach
smtpd_recipient_restrictions, a nie przyjmować maila do kolejki, a potem
odsyłać zwrotkę do nadawcy... Czy może się mylę?

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl