karta tv i transmisja przez sieć

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pią, 12 Mar 2010, 11:19:54 CET

Ukłony,

Siedzę w kraju gdzie tv nie nadaje transmisji F1 :( Ale mam dostęp
(przez sieć) do komputera domowego z kartą telewizyjną :)
Jest jednak kilka problemów:
 - tą karte konfigurowałem i testowałem dawno temu, przed reinstallką.
   Trzebaby to zrobić ponownie, zdalnie. Miałbym kogo poprosić żeby
   pokręcił anteną żeby był najlepszy obraz.
 - nie wiem czego użyć do transmisji przez sieć. Sam mplayer+nc po obu
   stronach by wystarczył? Najlepsze byłoby chyba dedykowane narzędzie
   do tego typu transmisji.

Pytanie do was: czy da się to zrobić? Macie jakies sugestie?

pozdrówka
--
Krzysztof Garus
  http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/  #GG 2065861