mysql wraca...

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pią, 12 Mar 2010, 11:56:25 CET

Osóbka znana jako Lukasz Michalski, wystukała:

> Musisz dłubać ręcznie, bo bazę przeniosłeś do katalogu systemowego,
> którego przeznaczeniem nie jest przechowywanie baz i jego prawa nie są
> pod to zastosowanie ustawiane.
>
> Przenieś bazę do własnego katalogu - np. do /home/services/databases.

Ale ja tak właśnie mam:

# head -n10 /home/services/mysql/mysqld.conf
; The MySQL server configuration file.
; One can use all long options that the mysqld supports.
; Run mysqld with --help to get a whole list of available options
; $Id: mysqld.conf,v 1.42 2007-11-24 19:53:31 arekm Exp $

; This section must be the first!
[mysqld]
datadir     = /home/services/mysql/mysqldb/db
pid-file    = /home/services/mysql/mysqldb/mysql.pid
socket      = /home/services/mysql/mysqldb/mysql.sock

Chyba, że do końca Ciebie nie zrozumiałem...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)