[pld-users-pl] Instalacja PLD

Piotr Zamojski zapalniczka w gmail.com
Sob, 13 Mar 2010, 21:17:36 CET

> Cokolwiek dziwne bo oznaczalo by, ze zapomnialem wgrac inita do ktoregos
> chroota :-) Titanium czy Th i jaka architektura?

Raczej nie. Coś u mnie nie gra zapewne, bo w PLD-Th-i686.tar.lzma jak
ściągam z ftp.pld-linux.org to w środku jest cri.init - o to chodzi?

> Mozesz recznie odpalic ten system. Wystarczy pliki z pierwszego
> listingu, ktory wkleiles wrzucic w prawidlowe miejsce w zainstalowanym
> systemie, wygenerowac initrd, wklepac konfiguracje i przeladowac lilo.

W tym momencie ściągnąłem ręcznie wgetem paczkę z systemem, i właśnie
się wypakowuje. Później chyba tylko wystarczy puścić 'sh cri.init',
albo po koleji ręcznie robić wszystko co w tym pliku, proszę popraw
mnie jeśli się mylę. Czy to starczy?

Mimo wszystko już w tym momencie mogę pogratulować, tylko CRI wstało,
a tak wszędzie chwalony RescueCD niestety sobie nie poradził
Pozdrawiam.