[pld-users-pl] Instalacja PLD

Piotr Zamojski zapalniczka w gmail.com
Sob, 13 Mar 2010, 21:56:21 CET

> Nie mylisz się. Jeżeli wybierzesz odpalenie cri.init zamiast robić
> ręcznie to co w nim jest to pamiętaj, że trzeba to odpalic go poleceniem
> chroot.

Coś w stylu?
chroot /chroot /sbin/bash /cri.init

W tym momencie strasznie długo się wypakowuje. I nie widać żadnego
postępu nawet, można to jakoś sprawdzić? U siebie na desktopie
wypakowałem całość do tar i wrzuciłem do siebie na FTPa, i daje tar -x
file.tar żeby wypakował i coś słabo mu to idzie, jak daje ls -l w
katalogu gdzie ma się wypakować to póki co pusto i głucho po nowym
plikach z archiwum. Nawet samo tar -t file.tar - żeby tylko wylistował
pliki z archiwum nie działa albo działa ale potrzebuje trochę więcej
czasu niż ~40min. Maszynka ma 128MB ramu i 800Mhz procka, myślę że już
powinna skończyć to mielić.

> Dzięki. Niestety są mi znane przypadki gdzie nawet CRI nie daje rady :-(
Tak, też znam takie przypadki, jednak miło mnie zaskoczył dzisiaj, jak
widać na szczęście nie jest to reguła :)