karta tv i transmisja przez sieć

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Nie, 14 Mar 2010, 15:29:24 CET

On Sun, Mar 14, 2010 at 03:17:03PM +0100, Wieslaw Kierbedz wrote:
> W dniu 12.03.2010 11:24, Krzysztof Garus anonsuje::

> A jaką przepustowość sieci masz do dyspozycji?

Nie wiem dokładnie, powinna być wystarczająca.

> Na AC, nie było dużego wyboru.
> VLC bym użył.
> Ew. mencoder do pliku i vlc czytające plik i puszczające w świat z
> opóźnienem kilku sekund.
> Bo rozumiem, że chodzi ci o transmisję na żywo?

naturalnie :)

> Gotowca nie dam, bo od czasu, kiedy to robiłem zdarzyła mie się jedna
> pani, która zniszczyła wszystkie dyski.

wystarczą mi te elementy składowe, sam już je poskładam do kupy. Przyda
się na inną okazję. Bo obszedłem problem i obejrzałem F1 w barze :D

dzięki i pozdrawiam
--
Krzysztof Garus
  http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/  #GG 2065861