Problem z dhcp i resolv

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 19 Mar 2010, 14:41:59 CET

Dnia piątek, 19 marca 2010, Wojciech Ścisłowski napisał:

> Tak to AC jest jeszcze.
>
> dhcp-client-3.1.0-6
> /usr/lib/dhcpcd brak

No to nie pomogę. To o czym pisałem jest funkcjonalnością dhcpcd i to w
wesji 5.x. W Ac jest raptem 3-ka.

Ale skoro używasz dhcp-client (czyli dhclient) możesz spróbować dodać do
pliku /etc/dhclient.conf (który pewnie masz teraz pusty) taką linijkę:

prepend domain-name-servers 127.0.0.1;

Oczywiście zamiast 127.0.0.1 wpisz swój adres dns-a. Może to załatwi sprawę.