Dziwne zachowanie menu w OOo (Imress)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 21 Mar 2010, 20:45:31 CET

Używam OOo w wersji 3.2.0.7-ooo320_m12.1.i686 pod KDE (*libs-kde*). Mam do
zrobienia prezentację na jutro i w trakcie pracy zauważyłem, że menu się
dziwnie zachowuje. Mianowicie jeśli rozwinę na przykład menu Widok, to przy
pozycji Linijka *zawsze* jest ptaszek, bez względu czy opcja jest aktywna
czy nie. Załóżmy, że linijki nie są wyświetlane. Jeśli najeżdżam teraz na tą
pozycję, to ptaszek po prostu znika i do schowania tego menu nie pojawia się
ponownie. Zamykam menu, klikam ponownie i ptaszek znów tam jest.
Analogicznie jest w przypadku np. Widok->Paski narzędzi. Mam wyświetlonych
ich raptem 3, a ptaszki są przy połowie. Jeśli przejadę po tych pozycjach
myszką, ptaszki znikają. Jest to dziwne i dość przeszkadzające w pracy.

Czy ktoś mógłby sprawdzić, czy też tak ma? Zwróćcie uwagę na używane przez
was libs (u mnie jest to libs-kde).