[OT] Aplikacja Java do emulowania touchpada na ekranie dotykowym telefonu?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 24 Mar 2010, 15:29:43 CET

Dnia środa, 24 marca 2010, Piotr Zamojski napisał:
> Trochę inny sposób, które sprawdzałem to było OpenOffice + wtyczka
> mOOo Impress Controller + telefonem i laptop z bluetoothem.

O właśnie, coś w ten deseń - ale żeby to było aktualne, bo ta wtyczka jest
do ściągnięcia w wersji dla OOo 2.x, a to już zabytek przecież :-/ No i
fajnie by było, jakby obsługiwało ogólnie HID.