KDE 4.4.3 i certyfikaty SSL

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 4 Maj 2010, 11:19:34 CEST

Wczoraj zrobiłem update KDE4 do 4.4.3. A dzisiaj zauważyłem, że konqueror
zaczął mi narzekać na wszystkie połączenia po SSL-u (zaczęło się od gmail,
potem mbank i pekao24). Narzeka na certyfikaty na samym końcu listy
certyfikatów, że (cyt.) "Nieprawidłowy certyfikat autoryzujący ten
certyfikat. Główny certyfikat autoryzujący nie jest zaufany do tego celu".
Iceweasel działa poprawnie.

Co jest nie tak? Muszę coś doinstalować? Co?