Jak się toto konfiguruje i czy warto?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 7 Maj 2010, 11:51:50 CEST

Mam ci ja sobie modem GPRS wbudowany w laptop. Jak dotąd używam go
normalnie, za pośrednictwem pppd. Ale ponieważ czasami nie działa toto
najlepiej (np. połączenie zamiera), zastanawiam się nad innymi możliwościami
połączenia. Jednym z rozważanych jest interfejs wwan0, który jest
konfigurowany po załadowaniu modułu cdc_ether (kawałek z loga):

laptok kernel: : wwan0: register 'cdc_ether' at usb-0000:00:1d.7-2.2, Mobile
Broadband Network Device, 02:80:37:ec:02:00

I teraz zastanawiam się, jak się do tego dobrać. No i niestety nie mogę nic
sensownego znaleźć. Pytanie: jak się połączyć przez ten interfejs? Tudzież
może po prostu nie warto, bo jest to "obsolete"?