Problem ze starowaniem grupy LVM z soft-raida

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pią, 7 Maj 2010, 14:29:22 CEST

On 07-05-2010 14:08, Bartlomiej Niedziela wrote:
> Hej!
>
> Ciekawy problem:
>
> mam grupę LVM na RAID1 softowym na /dev/md1, miałem pad zasilania i
> teraz nie startuje mi automatycznie grupy... uruchamia /dev/md1 ale
> potem nie skanuje grup LVM'owmy... a wg. rc.sysinit powinien...
>
> jakiś pomysł?

Jaki kernel i jaki udev? Jak udev >= 150 to jajka muszą być skompilowane
_bez_:

CONFIG_SYSFS_DEPRECATED
CONFIG_SYSFS_DEPRECATED_V2

Inaczej będzie się dziać dokładnie to co piszesz. Jeżeli to ten problem
to albo upgrade/rekompilacja jajka albo downgrade udev do 149.

M.