Re: Jak w x86_64 użyć 32bit javy?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 7 Maj 2010, 17:04:17 CEST

On Fri, 30 Apr 2010, Paweł Zuzelski wrote:

> Możesz doprecyzować z czym masz problem?
>
> Uzywam na th-x86_64 javy na produkcji. Duże i obciążające aplikacje:
> przede wszystkim hudson (buildserver), również nexus, JIRA,
> Confluence, red5, glassfish (wszystko z rpmów dla th) i nie mam z
> tym żadnych problemów.

Mój javowiec szukał i znalazł info że jakiś bug występuje właśnie w wersji
64bit. Bug polega na tym, że przy jakichś szczególnych syutacjach java
zajmuje ile bądź ramu.
32bit - nawet jeśli to ma - to zajmie nie więcej niż 4GB i zdechnie ;)
Aplikacja niewiele ma do rzeczy - jvm ma podane wartości ile ramu
przydzielić aplikacji, więc jeśli przydzieli więcej to znaczy że jest
problem z jvm.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944