[TH] Tradycyjnie - upgrade... ;)

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 9 Maj 2010, 12:30:59 CEST

Tak z ostrożna chciałem zagadać, czy przypadkiem po ostatnim upgrade nie zaczęły się komuś zwisy pod kde, czasem
włącznie z brakiem obsługi SysRq ?
Garść info z mojego podwieszającego się laptopa :
poldek:/all-avail> ls -I kde4-kdebase kernel xorg-xserver-server
kde4-kdebase-4.4.3-2.x86_64
kernel-2.6.33.3-1.x86_64
xorg-xserver-server-1.8.0.901-6.x86_64
# lspci | grep VGA
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile GM965/GL960 Integrated Graphics Controller (rev 03)
$ uname -rpm
2.6.33.3-1 x86_64 Intel(R)_Core(TM)2_Duo_CPU_____T5670__ w _1.80GHz

Innym efektem są hocki-klocki na dodatkowej klawiaturze PS/2 podłączonej przez przejściówkę PS/2-USB - samoczynnie
podczas pisania klawisz "R' włącza, a klawisze "W" i "[" wyłączają lampkę ScroolLock. Za to sam klawisz ScrollLock nie
powoduje zmiany stanu świecenia tej lampki...
Jakieś sugestie ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski