Jak zainstalować Th gdziekolwiek?

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 10 Maj 2010, 12:57:31 CEST

Dnia poniedziałek 10 maj 2010, Jacek Osiecki napisał:

> Może i na desktopa fajne... tylko jakoś mi się nie bardzo podoba, gdy linux
> zachowuje się jak windows i wszystko można jedynie wyklikać w interfejsie
> ;)

LoL !  Aczkolwiek Linux to Linux.

Ubuntu też da się zmusić do bycia bardziej "nisko poziomowego", w rezultacie
czego otrzymamy zwykłego Debiana (z nieco innym repo).

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl