[Th] dovecot

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Czw, 13 Maj 2010, 01:28:25 CEST

Osóbka znana jako Arkadiusz Rdest, wystukała:

> no to wylacz obsluge SSL calkiem w konfiguracji dovecota.
>
> z "protocols=" usun "pop3s" i "imaps"
> i za# wszytkie linijki zaczynajace sie od ssl_
> w sekcji "## SSL settings"

Ano widzisz. W pldowej paczce jest to wyłączone (w konfigu nie ma ani
jednego wpisu ssl_ (wsie są za #). Dodatkowo protocols jest również
za#wane).
A na starcie *trzeba* zahaszować dwa wpisy odnośnie certyfikatów pem.

Nie mam pojęcia, o co biega - poprzednio stawiałem dovecota w wersji 1.2 i
potem dokładałem mu obsłuhgę certyfikatów, a teraz wygląda na to, że gnój
nie potrafi się odpalić beż ssl'a...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl