KMail i zaznaczanie wiadomości nowych jako nieprzeczytane.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 17 Maj 2010, 23:18:55 CEST

Mieszko Kaczmarczyk:

> I dalej w tak jest.

U mnie nie. Jak i na stacjonarnym tak i na laptopie.

> Pewnie masz ustawione ten sam kolor.

Nie, mam różne kolory. Empirycznie też sprawdzone. Jak sobie ustawię ręcznie
jedną wiadomość jako "nieprzeczyta" a drugą jako "nowa" to widzę różnicę;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic