Problem ze starowaniem grupy LVM z soft-raida

Bartłomiej Niedziela b.niedziela w data4it.pl
Wto, 18 Maj 2010, 13:16:30 CEST

> Hej!

Hej!

Niestety mam następną maszynę z tym problemem, po padzie zasilania system
nie jest w stanie uruchomić LVM'a na software RAID 1...
Jedna podpowiedź - oba systemy to AC...

Poradziłem sobie na razie protezą i /home ładuje z rc.local po
uruchomieniu systemu, a przed montowaniem wykonuje vgscan i vgchange...

Nic nie daje reinstalacja pakietów z AC...

Jakiś pomysł??

--
  Bartłomiej Niedziela, data4IT