KMail i zaznaczanie wiadomości nowych jako nieprzeczytane.

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Sob, 22 Maj 2010, 15:40:32 CEST

Dnia wtorek 18 maj 2010 o 17:34:46 Artur Frysiak napisał(a):

> Poczta lokalna w Maildir? System plików z pocztą montowany z noatime?

to nie powinno miec znaczenia.  Kmail tworzy osobny plik indeksujacy -
moze on (pen plik) ma źle ustawione prawa dostępu?

Mieszko Kaczmarczyk
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt:
http://info.totalmoney.pl/k2/kredyt_gotowkowy_m1.php

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

--

.