pidgin 2.7 - uruchamia się, ale nie reaguje

Pawel Dobielski paweld w gery.pl
Sob, 22 Maj 2010, 20:11:06 CEST

Dnia 2010-05-22, o godz. 19:42:26
Krzysztof <riggyk w gmail.com> napisał(a):

> Witam,
>
> Jak w temacie. Nowy pidgin daje się uruchomić, ale nie reaguje na
> zmiany statusu, nawet nie łączy się z siecią. Kiedyś przy którymś
> upgrade też to się zdarzało. Potem segfaultował a teraz znów
> uruchamia się i cicho sza, ani słowa co mu nie pasuje. Odpalenie z
> konsoli nie daje żadnego rezultatu poza komunikatem "Init plugin!"
> Ktoś z Was może potwierdzić ten problem?
Witam, dzisiaj zaktualizowałem pidgina i wszystko działa jak
najbardziej w porządku. Korzystam z kilku protokołów
$ rpm -qa |grep purple |sort
libpurple-2.7.0-1.i686
libpurple-protocol-gg-2.7.0-1.i686
libpurple-protocol-msn-2.7.0-1.i686
libpurple-protocol-xmpp-2.7.0-1.i686
Spróbuj odpalić pidgina z konsoli z parametrm -d, znacząco zwiększy to
jego gadatliwość, nie zaszkodzi też sprawdzić
$ mv ~/.purple ~/.purple_old

> Pozdrawiam

"God, root, what is difference?"