Jak się toto konfiguruje i czy warto?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 24 Maj 2010, 11:15:46 CEST

Dnia piątek, 7 maja 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Odpalasz klienta dhcp. Na thinkwiki.org jest opisane co i jak.

Dzięki. W końcu doczytałem i działa, chyba lawet lepiej jak przez pppd.
Teraz pytanie: jak toto skonfigurować z automatu, żeby się toto podnosiło z
poziomu if{up,down}? Chodzi mi o konieczność wysłania sekwencji "AT+CFUN=1
AT*ENAP=1,1" do portu /dev/ttyACM1 przy podłączaniu, a przy rozłączeniu
"AT*ENAP=0 AT+CFUN=4". Do rozłączenia można by w sumie użyć bezpośrednio
polecenia chat odpalonego w run_down(). Ale co zrobić z połączeniem to nie
wiem, bo run_up() jest odpalane po konfiguracji urządzenia, a czy jest
analogiczna funkcja udpalana przed połączeniem - też nie wiem.

Umiem skonfigurować tak ppp0 za pomocą pppd, ale z wwan0 nie umiem sobie
poradzić. Mógłby ktoś pomóc?