Re: Re: Kontrola ruchu/przepustowo ści za pomocą tcng

Piotr Kakietek pkakietek w gmail.com
Pią, 28 Maj 2010, 13:30:05 CEST

> To nie tc ma takie ograniczenie i tak, robi się to na interfejsach, dla
> których ten ruch jest wychodzący.

Ok, zgadzam się. Ale powróćmy to tego scenariusza:

Chcę aby pasmo było dynamicznie, na przykład:
- mam połączenie 5 Mbit/s duplex z intenetem (eth0)
- sieć eth2 ma współczynnik rate ustawiony na 4 Mbit/s a ceil 5Mbit/s,
- sieć eth3 ma współczynnik rate ustawiony na 1 Mbit/s a ceil 5Mbit/s,

Teraz, przykładowo w pewnej chwili eth2 wysysa 5Mbit/s i wchodzi
połączenie na eth3 (które ma przepustowość 1Mbit/s).

Jak to zaimplementować w tcng lub tc aby te dwa interfejsy
wsþółdzieliły połączenie czyli nasza rurę 5Mbit/s?