Re: Re: Kontrola ruchu/przepustowo ści za pomocą tcng

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 28 Maj 2010, 14:06:24 CEST

On Fri, 28 May 2010, Piotr Kakietek wrote:
> No właśnie nie chce angażować IMQ - bo to wymaga patchowania jądra, a
> związku z tym przy aktualizacji jądra czy zmianie systemu operacyjnego
> na ruterze  będzie kłopotliwe.
>
> Ograniczając ruch wychodzący z interfejsów eth2 i eth3 przy założeniu,
> że będzie to TCP mogę liczyć na to, że ograniczę ruch przychodzący na
> łącze eth0

Jakiego patchowania ??
=====================
#  modinfo imq
filename:       /lib/modules/2.6.33.4-1/kernel/drivers/net/imq.ko.gz
alias:          rtnl-link-imq
license:        GPL
http://www.linuximq.net/ for more information.
author:         http://www.linuximq.net
depends:
vermagic:       2.6.33.4-1 SMP mod_unload 686 GRSECURITY
parm:           numdevs:number of IMQ devices (how many imq* devices will
be created) (int)

W PLD imq jest od "zawsze".
--
pzdr