openvpn i uruchamianie skryptow

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Pon, 31 Maj 2010, 10:36:31 CEST

witam

od jakiegoś czasu openvpn nie staruje mi skryptów dodających ruting do tabel
rutingowych.

open vpn'a startujme tak:
openvpn \
--script-security 2 \
--daemon \
--writepid /var/run/openvpn/vpn.pid \
--config /etc/openvpn/vpn.conf \
--cd /etc/openvpn

w pliku konfiguracyjnym mam tak:
route-up "ifup tun0"

w logach mam:
May 31 10:30:32 Aurora openvpn[16831]: NOTE: the current --script-security
setting may allow this configuration to call user-defined scripts
May 31 10:30:32 Aurora openvpn[16831]: Route script failed: could not execute
external program

czy ktoś może mi podpowiedzieć co trzeba ustawić by móc uruchamiać skrypty
rutingowe?

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo