nvidia-legacy3

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Pią, 5 Lis 2010, 16:20:49 CET

Witam,

	Mam gorącą prośbę. Skoro jest już działający spec do legacy3 to może by
przywrócić xorg-driver-video-nvidia-legacy3-* do Th. Aktualnie nouveau
jest jeszcze mocno niedopracowane a co więcej są poważne różnice w
funkcjonalności binarnych sterowników (nawet tych starych) i nouveau. Z
mojego punktu widzenia najistotniejsze jest to, że nouveau nie wspiera
Xineramy. W związku z tym jeśli ktoś ma więcej niż jedną kartę graficzną
to nie ma możliwości przenoszenia/rozciągania okien pomiędzy monitorami.
Zapewniam wszystkich, którzy nie korzystali z wielu monitorów
jednocześnie, że taka możliwość niesamowicie poprawia komfort pracy. Co
więcej (o ile czegoś nie pokręciłem) nouveau nie pozwala w tej chwili na
obsługę więcej niż jednego GPU nvidi na raz.

	Ja aktualnie mam 2 monitory podpięte do GeForce dual DVI i jeden do
jakiegoś starego matroxa. Dzięki binarnej nvidii mogę znów używać
Xineramy a co za tym idzie przenosić i rozciągać okna nawet na 3
monitory. Dlatego będę bardzo wdzięczny jeśli legacy3 wróci do Th.

Serdecznie wszystkich pozdrawiam.