Re: Zwisy na ostatnich kernelach: <coś> blockedfor more than 120 seconds.

Marek Guevara Braun mguevara w pld-linux.org
Sob, 6 Lis 2010, 16:07:14 CET

W dniu 4 listopada 2010 15:28 użytkownik Arkadiusz Miskiewicz
<arekm w maven.pl> napisał:

> Ciężko z tym walczyć - czekamy na grseca i aufs2 do 2.6.36 i będzie .36 w Th.

Trochę OT ale u mnie  2.6.35.5-1 zarówno na desktopie x86_64 z 8GB RAM
jak i notebooku i686 z 1,5GB RAM kernel działa stabilnie (desktop ma
uptime 40 dni, notebook 9 dni). Notebook co prawda ma problemy z
pamięcią, ale jest bardzo zawalony VirtualBoxem z Win XP, firefoxem,
ooffice i icedove - notebook prawie permanentnie ma coś na swapie, na
desktopie wszystko mieści się w RAM.

Pozdrawiam,
Marek

PS. PaX Team już testuje wersję na 2.6.36 :-)